Megoldásaink

Ismerd meg mobilhirdetés megoldásainkat!

A hagyományos (statikus kép) banner megjelenésen kívül lehetőség van HTML5 formátumban is a mobilhirdetés elkészítésére. Ezen kívül – a sokkal mélyebb bevonódás érdekében – rich media hirdetést is ki tudunk szolgálni mobilon. A showcase oldalunkon megtekinthető néhány példa, ami jól mutatja be, milyen lehetőséget rejt ez a formátum.

Mobilhirdetési megoldásaink

Display hirdetések

Természetesen van lehetőség, hagyományos banner hirdetés kiszolgálására. Az IAB Hungary által ajánlott nemzetközi sztenderd méretek, a 300x250, valamint a 320x50 pixel méretű hirdetések, valamint  a hazai ajánlott formátumok (480x120, 480x240) mind elérhetőek a hálózatunkban.

HTML5 / Rich media

A bannerek készülhetnek HTML5 programnyelvben is,  ezáltal a banner "megmozdítható" mobil felületen is. Egy HTML5 megoldással készített hirdetéssel tulajdonképpen ugyanazt az "életérzést" tudjuk biztosítani mobilon mint a weben a flash. Ráadásul a flash formátum kiszorításával, egyre inkább a HTML5 formátum fog egyeduralkodóvá válni nemcsak mobilon, de a desktopon is.

A rich media hirdetések túllépnek az egyszerű képes-, szöveges tartalmakon, és olyan kép-, videó- és hanganyagokat használnak fel, melyekkel a hirdetésbe bevonódó látogató további (márka)élményhez jut. 

Lokáció alapú mobilhirdetések

A mobilhirdetés kiszolgálásához használt adszerverben van lehetőségünk ország és város célzást beállítani. A speciális célzás mellett, pedig az is megoldható, hogy országonként vagy városonként eltérő üzenetet jelenítsünk meg, azaz dinamikusan húzzuk be a bannerbe a megjeleníteni kívánt képes vagy szöveges tartalmat.

Mobile programmatic

A legaktuálisabb trend a digitális világban. Nemcsak kínálati, hanem keresleti oldalról is mélyen ismerjük a lehetőségeket. Senki nem tudja, hogy ez lesz-e a jövő, de mindenkinek javasoljuk, hogy tegyen egy próbát, és ismerje meg az előnyeit, akár a hátrányait a mobilon történő programozott vásárlásnak.